11 Kasım 2012 Pazar

Biraz Sohbet

Bu aralar inanılmaz yoğunum!Öğrenci olmak zor :D Yazılılar sınavlar derken vaktin nasıl geçtiğini fark edemiyorum bile...Ama bu koşturmanın arasında "Koku" -Dünya Klasikleri- okuyorum.Yakın zamanda sizlerle de paylaşmayı düşünüyorum.Ayrıca 2. el kitapları çok sevdiğim için bir dükkandan Tehlikeli İlişkiler diye bir kitapta satın aldım.Bunların yanı sıra bir çok arkadaşıma kitap dağıttım için bazen kime hangi kitabı verdiğimi unutuyorum.Neyse ki alanlar geri getiriyor :D Yoksa vay halime...Mesela şu aralar gönderdiğim ve geri aldığım kitabı tekrar okuyorum. It Girl serisinin ilk  kitabını tekrar okuyorum.İnanılmaz bir gençlik, lise aşklarını anlatan bir kitap...Cecily von Ziegesar'ı -dedikodu kız yazarı- bu konuda tebrik ediyorum.Sizlerde okuduğunuz kitaplarına bana tavsiye edebilirsiniz.Ayrıca bazı bloggerları takip ediyorum.Mesela; http://vampirellaninguncesi.wordpress.com/category/kitaplar/vampirella-ne-okuyor/ Ayrıca Little Brown Okuam grubunuda...Okuyucularıma bir not kısa zaman sonra Wattpad adlı bir sayfada yazmayı düşünüyorum.İyi günler....

Hiç yorum yok: