12 Temmuz 2012 Perşembe

Sarışın Vampir No:1

SEVGİ, KORKU VE NEFRET...
İşte bu 3 kelime...Kitabı ilk elime aldığımda bu 3 kelime beni çok etkiledi.Konusuna ufak bir göz attıktan sonra alıp almama konusunda kararsız kaldım.Kitabı olduğu gibi rafa bırakıp araştırmaya başladım.Sarışın vampir serisini okumuş olan arkadaşım bu kitabı bana öyle bir anlattı ki okumadan edemedim.Okumaya başladığımda ise düşündüğüm tek bir şey vardı.''Keşke daha önce başlasaydım''.Kitap çok sürükleyici ve etkileyici...Ana karakter olan Sita'ya vuruldum resmen...Bazen rüyalarıma bile giriyor.Bu kadar etkilendi beni anlıyacağınız :) Tabi ki de okuduğum en iyi vampir serisi değili ama gerçekten etkileyiciydi.Bu arada seri dediğime  anladınıp okumamazlık etmeyin şimdilik 3 kitaptan oluşan bir seri ve 4. yolda...4'e yatişmeye çalışın(Benim gibi)Şimdiden iyi okumalar...


Hiç yorum yok: