29 Haziran 2012 Cuma

BOLEYN KIZI

Tarih kitaplarını çok sevmem fakat Boleyn serisi bir başka...Bazı kişiler Boleyn Kızının seri olduğunu daha yeni duyuyor olabilir çünkü bana 'Aaa o seri mi?' diyenler var.Evet seri...Bu kitap pek tarih değil ama olsun yine de zevk alarak okuduğum bir kitap...Kitabı almaya gittiğimde çok kalın olması biraz gözümü korkutmuştu.Ama kitap o kadar akıcı ki çok hızlı bir şekilde bitti.Filmine izledim.Sakın filmi izlerim geri boş diye düşünmeyin çünkü bu kitap seri halde ve sadece ilk kitabın filmi var.Bu kitap bana çok şey kattı.Kanlı Mary olayını yakından öğrenmiş oldum.Yahudilere yapılan işkenceleri öğrendim ve tüylerim ürperdi.Bugün de  size bu kitabı önereyim dedim.Kim beni dikkate alıp takip ediyor bilmiyorum ama olsun yinede öneriyorum işte...Hiç kimse okumuyorsa bile bu makaleler yazmak bana terapi gibi geliyor.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu yazıyı kimlerin okuduğunu bilmek yada kimin okudğunu bilmek istiyorum :(