7 Ağustos 2012 Salı

CADI AVI-Devin O'Branagan

Şu an elimde Cadı Avı adında bir roman var.Aslında sırada bir çok kitap var ama ilk bundan başlamak istedim.Çünkü hayatım boyunca "önyargı" denilen kavramdan kurtulmak istedim.Ve bunu insanlara aşılamaya çalıştım.Bu kitap beni çok etkiledi.Çünkü kitap iki kelimeden oluşan bir cümle ile tanımlanıyor."Önyargı öldürür" yazıyordu.İçerisinde macera olup ana bir temayı gizliden gizliye vermeye çalışan kitapları çok seviyorum.Çünkü okuyucuyu düşünmeye itiyor.Bu kitabı okurken açıkçası Jetlak oldum.Tabi ki de bu işin espirisi...Kitabı okurken sürekli bir geçmiş bir gelecek arasında gidip geliyorsunuz.Kitapta sizleri ve beni zorlayan tek şey kitabın başında bir soy ağacı olmasıdır.Çünkü kitabı okurken karekterlere bakmak için sürekli soy ağacına dönüyorum.-İşte bu zorlayıcı-Bu arada başında harita olan kitaplarda çok zorluyor beni...Bu kitabı yeni çıkanlar bölümünde olmadı- tutkunu olduğum- Dex Yayınlarının olduğu bölümde kesinlikle bulabilirsiniz.Bu arada emeğe saygı lütfen korsan kitap almayın...:)
Not:Kitabı bulmakta kolaylık sağlaması için kapak resmini de ekliyorum.

Hiç yorum yok: